Promocje

  • Vaco Max
    Vaco Max

    Vaco Max - spray na komary, kleszcze,...

    12,99 zł -20% 16,24 zł

Reklamacje

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją tego regulaminu

Zamówienia na towar przyjmowane są jedynie poprzez sklep internetowy. Jest to równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia w sklepie internetowym www.czystygabinet.pl. Dane podane podczas rejestracji w naszym systemie nie będą wykorzystywane do celów promocyjnych, marketingowych oraz reklamowych przez firmę P.H.U. EPAK.

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek vat. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących sie w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania sie zapasów objętych ta forma sprzedaży.

P.H.U. EPAK nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane przez osoby trzecie wykorzystujące konto oraz hasło klienta. Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacją transakcji w sklepie internetowym www.czystygabinet.pl strony rozstrzygać będą poprzez porozumienie stron. W przypadku braku porozumienia rozstrzygnięcie sporu zostanie oddane sądowi właściwemu dla siedziby P.H.U. EPAK.

Zwrot towaru - Gwarancja satysfakcji

Konsumentowi przysługuje prawo rezygnacji z towaru bez podania przyczyn w terminie 10 dni od zawarcia umowy. Wystarczy przed jego upływem złożyć (na przykład wysłać listem poleconym) oświadczenie na piśmie na adres: Biura Obsługi Klienta P.H.U. EPAK, Chopina 23 lok. 303-305, 62-800 Kalisz. W takiej sytuacji sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie (a maksymalnie w ciągu 14 dni) zwrócić całą uiszczoną przez nas kwotę. Zwrotowi nie podlegają koszty przygotowania, dostarczenia i wysyłki. Zwrot towaru odbywa się na koszt nabywcy. Zwrot zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy produkt nie nosi znaków używania, nie został uszkodzony.

Zwracany towar należy odesłać na adres Biura Obsługi Klienta P.H.U. EPAK, Chopina 23 lok. 303-305, 62-800 Kalisz.

Uwaga!!!

Prosimy uprzejmie zwrócić uwagę, aby zwracane produkty nie miały śladów używania, były kompletne i zapakowane w oryginalne opakowania. Towar przeznaczony do zwrotu należy starannie zapakować aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Należy również telefonicznie powiadomić handlowca o zwrocie towaru. Do przesyłki prosimy dołączyć kopię rachunku oraz pisemny powód zwrotu.