Dostawa

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Złożenie zamówienia powoduje wysłanie przez system automatycznej odpowiedzi skierowanej na adres e-mail podany przez Klienta. Następnie zamówienie trafia do naszego handlowca, który kontaktuje się z klientem telefonicznie dzwoniąc pod numer wskazany w zamówieniu potwierdzając złożenie dyspozycji jeśli wyniknie taka potrzeba ustala szczegóły oraz sposób realizacji zamówienia inny niż złożony w czasie dokonania zakupu w sklepie internetowym. Jeżeli sposób realizacji zamówienia nie budzi żadnych wątpliwości handlowiec wysyła do Klienta e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Gdy zamówione produkty są już gotowe do wysyłki handlowiec wystawia potwierdzenie dokonania zakupu i ponownie wysyła e-mail do Klienta.

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek vat. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących sie w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania sie zapasów objętych ta forma sprzedaży.
Czas realizacji zamówienia do 2-14 dni roboczych zależnie od zamówionego towaru i jego dostępności w określonym czasie w magazynie.

PŁATNOŚCI:

Płatności za zakupione towary można dokonać:
- gotówką przy dostawie 
- przelewem na rachunek bankowy w formie przedpłaty.
- dla klientów posiadających umowe na współprace koszt gratis
Numer rachunku bankowego:

GETIN BANK
27 1560 0013 2014 7511 7708 0001 

AGRICO BANK
74 1940 1076 3064 3905 0000 0000

KurierKOSZT DOSTAWY:

Kurier KOLPORTER : 
brutto 20,28 = 16.49 zł + 23% VAT
Pobranie: + 1 zł = 21,28 zł brutto

DLA KLIENTÓW POSIADAJĄCYCH UMOWE NA WSPÓŁPRACE  KOSZT DOSTAWY GRATIS.

Powyższy cennik dotyczy wyłącznie kosztów wysyłki na terenie POLSKI.
Wysyłka poza granice Polski ustalana jest indywidulanie z każdym klientem po dokonaniu zamówienia.

Przy wyborze formy płatności "przelew" pieniądze należy przelać na poniższe konto bankowe:

GETIN BANK

27 1560 0013 2014 7511 7708 0001 

AGRICO BANK

74 1940 1076 3064 3905 0000 0000


oraz podać tytuł zapłaty w postaci: zapłata za zamówienie nr i datę.

Wysyłka towaru następuje po otrzymaniu z naszego banku potwierdzenia o wpływie odpowiedniej kwoty zamówienia od Państwa. W treści przelewu prosimy podać numer zamówenia.

W przypadku braku zamówionego towaru sklep niezwłocznie poinformuje państwa o najszybszym możliwym terminie realizacji złożonego zamówienia. Jeżeli podany termin nie będzie klientowi odpowiadał, suma za niezrealizowane zamówienie będzie zwracana na jego konto bankowe.

W sytuacji, gdy wystąpi brak tylko części towarów z zamówienia to na państwa życzenie wysyłamy aktualnie dostępny towar lub realizujemy całe zamówienie w terminie późniejszym - oczywiście za zgodą Państwa - po obowiązujących kosztach wysyłek.

Nie ponosimy odpowiedzialności za wynikłe spóźnienie z winy firm transportowych.

Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa mimo przyjęcia przez nas zamówienia do realizacji i po wysłaniu przez nas e-maila z zawiadomieniem o wysyłce bardzo prosimy o kontakt:  62 501 75 60

DOWÓD ZAKUPU:

Klienci dokonujący zamówień za pośrednictwem Internetu wraz z towarem otrzymują potwierdzenie zakupu w formie Paraganu lub Faktury VAT.

ZWROT TOWARU - GWARANCJA SATYSFAKCJI:
Konsumentowi przysługuje prawo rezygnacji z towaru bez podania przyczyn w terminie 10 dni od zawarcia umowy. Wystarczy przed jego upływem złożyć (na przykład wysłać listem poleconym) oświadczenie na piśmie na adres: Biura Obsługi Klienta P.H.U. EPAK, Chopina 23 lok. 303-305, 62-800 Kalisz. W takiej sytuacji sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie (a maksymalnie w ciągu 14 dni) zwrócić całą uiszczoną przez nas kwotę. Zwrotowi nie podlegają koszty przygotowania, dostarczenia i wysyłki. Zwrot towaru odbywa się na koszt nabywcy. Zwrot zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy produkt nie nosi znaków używania, nie został uszkodzony.

Zwracany towar należy odesłać na adres Biura Obsługi Klienta 
P.H.U. EPAK
ul. Chopina 23 303-305
62-800 Kalisz

UWAGA!!!

Prosimy uprzejmie zwrócić uwagę, aby zwracane produkty nie miały śladów używania, były kompletne i zapakowane w oryginalne opakowania. Towar przeznaczony do zwrotu należy starannie zapakować aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Należy również telefonicznie powiadomić handlowca o zwrocie towaru. Do przesyłki prosimy dołączyć kopię rachunku oraz pisemny powód zwrotu.